PEQUESOL

De Soprano y Arpa

Sinopsi

Pequesol acosta al públic de primera infància un ampli repertori de cançons, de diferents èpoques i llocs del món, adaptades per a veu soprano i arpa. Obres populars valencianes, sefardites i d’autors com Brahms, Satie, Falla, Mompou, Monsalvatge o Matilde Salvador.

L’espectacle vol obrir nous horitzons als infants amb la música, la paraula, els gestos i les imatges en una proposta escènica senzilla i suggeridora.

 

Valors Pedagògics

Les creadores de l’espectacle defensen que només és possible acostar-se a l’essència de l’art reconeixent-se com a xiquets i xiquetes que veuen i escolten primera vegada.

Mitjançant la música i l’ambient generat durant la funció, Pequesol enllaça sensacions i sentiments que busquen una resposta per part de l’infant. Una obra artística que reforça el paper de la fascinació, el respecte als ritmes i el foment de l’atenció en l’educació dels més menuts.

Descripció

TipusMúsica | Teatre | Proximitat
IdiomaValencià i castellà
Per aPrimer Cicle d'Educació Infantil (de 0 a 3 anys)
DataDel 20 al 31 de març i del 24 d'abril al 5 de maig de 2023
Funcions1 funció diària a les 10.30 h
AforamentReduït a 100 espectadors per funció
CompanyiaDe Soprano y Arpa (C. Valenciana)

Fitxa Artística

IntèrpretsQuiteria Muñóz i Úrsula Segarra

Fotos i vídeos

Descàrregues

L'Horta Teatre

Altres espectacles de campanya escolar

  • InfantilPrimària

    Horta

    Joana i Esther ja ho tenen tot a punt, és el moment de despertar la terra […]
  • Primària

    Plàstic

    És l’any 2078. El món ha canviat molt. El menjar ve en sobres, l’aigua es pren […]
  • InfantilPrimària

    Rodar i Rodar

    Espectacle dissenyat especialment per a rodar i rodar per les vostres escoles
  • InfantilPrimària

    Cu-Cu

    Si eres menut o ho has sigut alguna vegada, hauràs pogut comprovar que créixer no sempre […]
  • Primària

    El món de la Irene

    Irene és una xiqueta sorda que, per comunicar-se, necessita poder escoltar amb els ulls i parlar […]
  • Secundària

    La Fallera Calavera

    L’adaptació teatral del conegut joc de cartes trasllada als escenaris una història tètrica i divertida: la […]
  • InfantilPrimària

    Croma

    Croma es comunica amb dibuixos i colors i així és com ens contarà el seu viatge: […]
  • Primària

    Laika

    L’any 1957 es va llançar a l’espai un animal que ha acabat passant a la història. […]
  • Infantil

    Pequesol

    Pequesol acosta al públic de primera infància un ampli repertori de cançons, de diferents èpoques i […]

@lhortateatre